معین الحق

سعی کنیم یاور حق باشیم

معین الحق

سعی کنیم یاور حق باشیم

جمع اوری یادداشتهای شخصی و برخی نظرات و دیدگاهها . مطالب علمی لزوما نظر نویسنده نمیباشد و چه بسا مطالبی را به عنوان یادداشت در اینجا نوشته ام تا مجددا به انها مراجعه کنم و درباره انها فکر کنم. نقل مطالب نویسنده باید با اجازه باشد.

استفتا شخصی درباره محل پرداخت زکات فطره

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۸ ب.ظ

استفتا شخصی از محضر ایت الله مکارم شیرازی

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و تحیت بنده اصالتا اهل یکی از شهرهای استان فارس هستم و فعلا جهت تحصیل در قم هستم. اما برای تبلیغ به یکی از شهرهای استان دیگری میباشم و تا چندروز بعد از ماه مبارک رمضان هم در انجا خواهم بود. اکنون برای ادای زکات فطره با توجه به اینکه در وطن خود نیستم ایا باید زکات فطره ام را به وطنم ارسال کنم یا در محل تبلیغ ام میتوانم هزینه کنم ؟

 

 بسم الله الرحمن الرحیم
کد رهگیری: 9803080141
:: با اهداء سلام و تحیت؛
پاسخ:  احتیاط واجب آن است که زکات فطره را در محل تبلیغ پرداخت کنید و نمى‏ توانید براى افرادی که در شهر دیگرى هستند بفرستید، مگر این‏که در آنجا مستحقّى پیدا نشود.
همیشه موفق باشید      
 
جواب این استفتا به ایمیل شخصی بنده ارسال شده است
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۹
معین الحق ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی